Ebben a menüpontban a TF film alapján készített játékot fogom ismertetni. No lássuk:
Két féle játékmód van: Autobotok és Álcák. Először lássuk az Autobotokat:
The Suborbs
Űrdongóval kell menni ezen a kisvárosi pályán (ez a pálya volt a DEMO-ban). Egy pályán négy küldetés van, amik itt a következők:
Chapter 1: Uninvited Guests
Egyszerű a feladat, néhány Álcát kell elpusztítani.
Vélemény:
Jó kis alap harci pálya, nincs rá panaszom.
Karakter: Űrdongó (régi változat)
Nehézség: 2/10
Játékélmény: 8 /10
Chapter 2: Guardian Angel
Ismét néhány Álcát kell megállítani, mielőtt elérik az autókereskedést, ahol később megvesz minket Sam.
Vélemény: Autós üldözős pálya, egész jó.
Karakter: Űrdongó (régi változat)
Nehézség: 3 /10
Játé élmény: 8 /10
Chapter 3: Protect and Serve
Az első főellenséges pálya, Barikádot kell üldözni és legyőzni.
Vélemény: Egész jó, bár szerintem feleslegesen hosszú.
Karakter: Űrdongó (régi változat)
Nehézség: 4 /10
Játékélmény: 8 /10
Chapter 4: Air Traffic Control
Néhány tornyot, generátort és tartályt kell szétlőni, hogy a többi Autobot „észrevétlenül” érkezhessen meg.
Vélemény: Nincs túl sok értelme. Miért kell egy Autobotnak rombolni? Az antennákat még megértem, de a tartályokat minek felrobbantani? Kicsit feleslegesnek tartom.
Karakter: Űrdongó (régi változat)
Nehézség: 2 /10
Játékélmény: 4 /10
More Than Meets The Eye
Megérkezett a többi autobot: Optimusz Fővezér, Racsni, Acélfej és Jazz. Ugyan az mint az előző pálya, csak este van.
Chapter 1: Obstruction of Justice
Fel kell robbantani néhány tartályt.
Vélemény: Már megint minek? Lassan többet rombolunk, mint az Álcák. De amúgy szerintem jó kis pálya.
Karakter: Jazz
Nehézség: 3 /10
Játékélmény: 8 /10
Chapter 2: A Friend in Need
Jazz-nek segítség kell, ezért Acélfejet küldik, hogy segítsen neki.
Vélemény: Jó kis pálya, bár szegény Jazz-t egy kicsit szerencsétlennek állítja be, holott egyáltalán nem az.
Karakter: Acélfej
Nehézség: 3 /10
Játékélmény: 8 /10
Chapter 3: Flight of the Bummlebee
Űrdongót elfogták egy helikopterrel és üldöznünk kell.
Vélemény: Ekkora sz*r pályát még nem láttam! Nem áll semmiből az egész, csak addig kell üldözni a helikoptert, míg vége nem lesz a pályának! Nem tudom ki csinálta, de nem volt gyerekszobája, az biztos.
Karakter: Optimusz Fővezér
Nehézség: 2 /10
Játékélmény: 1 /10
Chapter 4: Heavi Weapon
Egy igazi klasszikus TF pálya. Egy álca rombolja a várost, akiről később kiderül, hogy Sokkoló az, aki Megatron után a legerősebb álca. Nincs más dolgunk csak megállítani a rombolásban és lenyomni.
Vélemény: Király! Beletettek egy klasszikus szereplőt a játékba, pedig nem is volt a filmben! Szuper!
Karakter: Optimus Fővezér
Nehézség: 5 /10
Játékélmény: 9 /10
Inside Hoover Dam
Ismét Űrdongóval kell menni, jelenleg a 7-es szektor bázisán. Meg kell szereznünk a kockát a pajzsok lekapcsolásával.
Chapter 1: Breakout!
Be kell törnünk az irányítószobába és le kell kapcsolnunk az első pajzsot.
Vélemény: Nem rossz, de mindig ugyan az a monoton „betörés-üldözés” megy háromszor.
Karakter: Űrdongó (új változat)
Nehézség: 2 /10
Játékélmény: 5 /10
Chapter 2: Tunnel Vision
Fel kell robbantani a létfenntartó rendszert (asszem azt).
Vélemény: A STAR WARS 6. részére emlékeztet, amikor a lázadók a széteső Halálcsillagból menekülnek, csak itt kocsival kell menni. Izgalmas pálya, bár a vége felé unalmas lesz mert 5-ször kell ugyan azt csinálni.
Karakter: Űrdongó (új változat)
Nehézség: 6 /10
Játék élmény: 7 /10
Chapter 3: Power Drain
Néhány generátort (ha jól emlékszem 6-ot) kell „elhajítani”.
Vélemény: Felesleges. Már megint miért rombolunk? Már így is széjjel van alázva a hely. Értelmetlen.
Karakter: Űrdongó (új változat)
Nehézség: 4 /10
Játékélmény: 4 /10
Chapter 4: Waking Giant
Meg van a kocka, zsugorodik, mi meg harcolunk a jónéppel.
Vélemény: Észveszejtően idegesítő! Az hagyján, hogy kiszedjük a kockát, de ami ezután jön az káosz. Jönnek a 7 szektor emberei, tankok, „szájberszöcskék”… aha. Ez meg hogy jön ide? Robot bogarak egy titkos bázison. Jól őrzik, nem mondom. Közben meg Megatron lő minket másodpercenként (mit keres a kocka közvetlen közelében nem tudom), ami azért baj, mert ha valami eltalál minket, fél óráig vergődünk, ezalatt meg persze újra találatot kapunk. Mint mondtam idegesítő.
Karakter: Űrdongó (új változat)
Nehézség: 10 /10
Játékélmény: 2 /10
The Last Stand
Már a városban vagyunk, készen a harcra.
Chapter 1: Exterminator
Űrdongó balesetet szenvedett, nekünk kell megvédeni őt.
Vélemény: Olyan semmilyen, töltelék pálya. 100 „szájberszöcskét” kell kinyírni. Mit keresnek ezek egy városban? Mert csak hirtelen ott vannak. Röhej.
Karakter: Acélfej
Nehézség: 1 /10
Játékélmény: 6 /10
Chapter 2: Unfriendly Skies
Üstököst és Blackout-ot kell legyőzni.
Vélemény: Jó nehéz főellenséges pálya, egyetlen bajom van csak vele: miért töltődik vissza az ellenségek életereje? Ettől eltekintve viszont elég durva, valamikor egyszerre mindkettővel kell harcolni.
Karakter: Jazz
Nehézség: 10 /10
Játékélmény: 9 /10
Chapter 3: For The Fallen
Jazz-t megölte Pusztító (ha jól tudom így hívják a tankot, ha nem kijavítom) és most Acélfejjel kell megtorolni.
Vélemény: Jópofa, de megint csak feleslegesen hosszú.
Karakter: Acélfej
Nehézség: 4 /10
Játékélmény: 8 /10
Chapter 4: Keep Away
Űrdongó Barikád ellen.
Vélemény: Minek, minek, minek?! Ugyan az a küldetés, mint az első pályán, csak a város más. Rengeteg munka lehetett benne, nem mondom.
Karakter: Űrdongó (új változat)
Nehézség: 4 /10
Játék élmény: 2 /10
The Ultamate Doom
Rögtön a küldetéssel kezdjük: le kell győzni Megatront. Végleg.
Vélemény: Jó kis utolsó harc, bár lehetne jobb is.
Karakter: Optimusz Fővezér
Nehézség: 6 /10
Játékélmény: 7 /10
Cybertron: Autobot
Ez egy bónusz pálya, az alakváltók szülőbolygóján kell harcolni (asszem) 35 álcával (köztük Sokkolóval). Gladiátori csata.
Vélemény: Király! Szerintem tök jó, hogy mehetünk a Cybertronon, bár nem lehet átalakulni. És újra itt van Sokkoló. Szerintem szuper.
Karakter: Optimus Fővezér
Nehézség: 5 /10
Játékélmény: 9 /10
És most pedig jöjjenek az álcák!
SOCCENT Military Base
A filmből ismert sivatagban kell megszereznünk az adatokat.
Chapter 1: Sand Storm
Semmi más csak 100%-os rombolás.
Vélemény: Eléggé sablonos ez a rombolás és rövid is, de nem nevezhető rossznak.
Karakter: Blackout
Nehézség: 1 /10
Játékélmény: 6 /10
Chapter 2: Communication Breakdown
A megszökött tankokat kell elintézni Skorpióval.
Vélemény: Szerintem király! Skorpióval a homokba „úszni” fantasztikus, még hogyha egy kicsit alap pálya az egész.
Karakter: Skorpió
Nehézség: 3 /10
Játékélmény: 9 /10
Chapter 3: Seek and Destroy
Meg kell találni az információkat.
Vélemény: Szerintem megint csak feleslegesen hosszú pálya, bár nem rossz.
Karakter: Blackout
Nehézség: 2 /10
Játékélmény: 7 /10
Chapter 4: Fine in the Sky
Le kell szedni (ha jól emlékszem) 20 vadászgépet.
Vélemény: Idegesítő. Eszméletlen nehéz irányítani is Blackoutot, nem hogy célratartani.
Karakter: Blackout
Nehézség: 7 /10
Játékélmény: 4 /10
The Hunt of Sam Witwicky
Barikáddal kell a sötét kisvárosban kóricálni (ez ugyan az a pálya, amin Űrdongóval kellett menni).
Chapter 1: Rough Justice
Amortizáld az Autobotokat.
Vélemény: Túl hosszú és értelmetlen pusztítás.
Karakter: Barikád
Nehézség: 3 /10
Játékélmény: 6 /10
Chapter 2: Race for Frenzy
Meg kell találni Tombolót.
Vélemény: Nem olyan rossz, de ismételten feleslegesen hosszú.
Karakter: Barikád
Nehézség: 2 /10
Játékélmény: 6 /10
Chapter 3: Pursuit
Harc Űrdongóval.
Vélemény: Ugyan olyan, mint amikor Űrdongóval kellett legyőzni Barikádot, csak most fordítva vagyunk.
Karakter: Barikád
Nehézség: 4 /10
Játékélmény: 7 /10
Chapter 4: Plight of the Bumblebee
Ugyan az mint az előző pálya.
Vélemény: Erre inkább nem mondok semmit.
Karakter: Barikád
Nehézség: 4 /10
Játékélmény: 5 /10
A Gathering Force
Üstökössel kell röpködni és szétlőni a bázist.
Chapter 1: Clearing the Force
Öt antenna csoportot kell szétlőni.
Vélemény: Szokványos romboló pálya.
Karakter: Üstökös
Nehézség: 3 /10
Játékélmény: 7 /10
Chapter 2: Sinister Saviour
Álca társunknak kell segíteni kijutni a bázisról.
Vélemény: Szintén csak rombolni kell.
Karakter: Üstökös
Nehézség: 4 /10
Játék élmény: 7 /10
Chapter 3: Fireworks
Le kell szedni a vadászgépeket.
Vélemény: Hasonlóan nehéz az irányítás, mint a Blackout-os pályán. Kicsit nehéz.
Karakter: Üstökös
Nehézség: 6 /10
Játék élmény: 6 /10
Chapter 4: Warpath
Most két Álca társunkat kell kimenteni.
Vélemény: Ugyan olyan, mint a Chapter 2.
Karakter: Üstökös
Nehézség: 5 /10
Játékélmény: 7 /10
Ctiy of the Machines
Összegyűltek az álcák a végső csatához. Harcra fel!
Chapter 1: Nowhere to Run
El kell kapni és le kell győzni Jazz-t.
Vélemény: Jópofa kis pálya, nem is túl nehéz.
Karakter: Barikád
Nehézség: 3 /10
Játékélmény: 8 /10
Chapter 2: Energon Overload
Megint a szájberszöcskéket kell amortizálni. (Amúgy a rendes nevük Energon dron.)
Vélemény: Nem annyira vészes, bár a megoldás elég ótvar: egy számláló folyamatosan növekedik és ezt kell csökkenteni a szöcskék kinyirásával. Ha eleget nyírtunk akkor győztünk. Érdekes.
Karakter: Skorpió
Nehézség: 3 /10
Játékélmény: 7 /10
Chapter 3: The Might Will Fall
Acélfejet és még jó pár autobotot kell legyőzni.
Vélemény: Eszméletlen monoton és kicsit nehéz is. Nem a legkedveltebb pályám.
Karakter: Blackout
Nehézség: 7 /10
Játékélmény: 6 /10
Chapter 4: Devastatior
Végre itt van Megatron! Kezdődhet a pusztítás!
Vélemény: Hosszú, monoton és agyrém! Ha nekirepülsz egy épületnek átalakul magától. Ezt mondjuk egy nagyvárosban elég nehéz megoldani.
Karakter: Megatron
Nehézség: 7 /10
Játékélmény: 5 /10
The Day of the Machines
Le kell győzni Optimus Fővezért.
Vélemény: Túl hosszú és ratyi. Optimus állandóan elmenekül, ez 3-4 alkalommam fordul elő és jön a többi béna Autobot. Közel sem olyan jó, mint az Autobotos végharc.
Karakter: Megatron
Nehézség: 7 /10
Játék élmény: 6 /10
Cybertron: Deseptikon
A Cybertron-i bónuszpálya, csak most Meagtronnal kell menni.
Vélemény: majdnem ugyan olyan, mint az Autobot-os pálya, csak egy kicsit mégis máshogy néz ki.
Karakter: Megatron
Nehézség: 5 /10
Játék élmény: 9 /10
Vélemény az egész játékról:
Szerintem eszméletlenül összecsapott, minden alap, monoton, egy csomó helyen felesleges. Nincsenek ellenőrző pontok, így ha elrontasz valamit, kezdheted az elejéről. A legtöbb plusz küldetés megoldható, de van 1-2 olyan, amit lehetetlen megcsinálni. A bónuszok viszont királyak! A G1 karaktereket is betették (amit az első képregényben és a rajzfilmben láthattunk), bár sajnos csak 5-öt, de azok tetszenek. Az is egész jó ötlet volt, hogy a házak falán fel tudunk mászni (Spiderman fíling :), a kocsikat pedig majdnem olyan jó vezetni, mint egy Need for Sped-ben. Az átvezetők viszont nem a legjobban. Megatronnak vagy racsninak nem mozog a szája, ha beszélnek, de Sam és Mickela karakterét úgy kidolgozták, mintha igaziak lennének, mert azt aztán muszáj volt.
Továbbá Frenzy karakterét is úgy meg kellett csinálni egy 15 másodperces átvezetőhöz, mint annak a rendje. A nehézség (amint látjátok) nem a játék történetével egyenletesen növekszik, hanem össze-vissza van. Összességében jó kis játék, bár nem ajánlom, hogy megvegyétek, hacsak nem úgy, hogy többen összedobjátok rá a pénzt. A DEMO tökéletesen elég, ha TF fílingre vágytok, legfeljebb a repülőkért érdemes megvenni a játékot, bár azokat meg nem túl nagy élvezet vezetni. Inkább tartogassátok a pénzt a második rész játékára, ahogy láttam az valamivel jobb lesz, bár nem ígérhetek semmit. Ha ide vesszük a The Incredibles Game leírásomat, az inkább elfogathatóbb a filmhez viszonyítva, mint a TF Game a sajátjához, hiszen ez egy király film játék adaptációja. Nem ajánlom túlzottan.
Karakterek:
Autobotok:
Optimus Fővezér (4 küldetés)
Űrdongó (régi és új változat) (9 küldetés)
Acélfej (3 küldetés)
Jazz (2 küldetés)
Álcák:
Megatron (3 küldetés)
Blackout (4 küldetés)
Üstökös (4 küldetés)
Barikád (5 küldetés)
Skorpió (2 küldetés)
Nehézség: átlag 5 /10
Játékélmény: átlag 6/10
|